Älskar dig.

Åhh, jag pratade precis med älsklingen! Fan vad jag hatar att inte få mysa med honom varje dag. Jag längtar så himla mkt efter att vi flyttar hemifrån. Jag älskar dig Felix, du gör mitt liv värt att leva<3

Jag kände ungefär vid halv sju att jag började bli trött, men nu när jag VILL sova så går det inte. Såå typiskt. Jag har för en stund sen målat tånaglarna, rött är sött, hihi! Men nu så såg jag att Titanic gick på tv:n och det e ju en sån fin film! Den måste jag ju se. Men men, jag ska försöka somna i tid. Jag tänkte ta en apelsin och ett glas vatten, sen är det nog sängdags!

S: lätt att bli kär i
O: as sexig
P: populär bland alla
H: en gosig nallebjörn
I: helt underbar i sängen
A: gillar att festa

Haha, fan vilken bra människa jag är då ;)


A: gillar att festa
B: alla vill ha dig
C: riktigt barnslig
D: gillar att dansa loss
E: jättebra kyssare
F: bra personlighet och utseende
G: skiter i vad andra tycker
H: en gosig nallebjörn
I: helt underbar i sängen
J: alla avgudar dig
K: vild och galen
L: alla älskar dig
M: har dem vackraste ögonen
N: du kan behålla hemligheter
O: as sexig
P: populär bland alla
Q: mindre snygg
R: helt galen
S: lätt att bli kär i
T: omänksam och bryr sig
U: kung på att bara ta det lungt
V: alltid lika glad
W: otur i kärlek
X: inte alls duktig i skolan
Y: bästa pojk/flickvännen som finns
Z: alltid redo
Å: har dold talang
Ä: kan inte behålla hemligheter
Ö: ruskigt smart

NattiNatti <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag såg oxå på titanic o kom o tänka på de där vi snacka om i fredags hos hampus, att felix är lik leonardo asså, o dom är verkligen sjukt lika, de e nästan läskigt, haha! :) ha de bäst <3

2008-12-17 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0