Fy fan!

Jag blir så jäkla förbannad men samtidigt så ledsen när jag ser hur många avundsjuka människor det finns. Folk som skriver på andra tjejers bloggar, alla e bara så jäkla patetiska! Om man inte har något vettigt att säga till en viss person, låt människan vara. Varför är människor så jäkla elaka?? Nej, jag blev lack när jag såg att det var någon som hade skrivit en jäkligt elak kommentar på min sötnos blogg: www.samsonov.blogg.se ! Och sen så kan inte människan stå för vad man tycker genom att inte nämna vem man e!
Nehh, alltså håll allt sånt skit inom er, bara för att inte alla har ett liv så behöver man inte förstöra det för nån annan!

Nog med det.
Ska fortsätta plugga.
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0