Inget tålamod.

Jag hade ju tänkt att ha på mig lösögonfransar på fredag när vi åker till Tallinn så jag övade lite idag på att sätta fast dom. Tror ni att det gick bra eller? Nej det gjorde det INTE! Herregud, jag har verklogen läst och läst en massa tips på hur man ska göra, mem det blev fan skit ugly. Sen när jag skulle ta bort dom så blev lösögonfransarna helt förstörda. Jag hade till och med köpt ett special lim som ska vara det bästa på marknaden, men men! Jag beslutade mig alltså för att skippa lösögonfransar på fredag, jag vill inte sabba min makeup och absolut inte mitt humör! Så jag får nöja mig med mina någorlunda långa ögonfransar. Jag som har önskat mig lösögonfransar i julklapp oxå :P Hoppas det blir bättre då.




Jag skulle ju kontakta  www.fargadelinser.com och fråga var mina linser har tagit vägen, men jag fick snabbt ett svar på hemsidan där det stod att dom ska skickas ut under denna vecka. Hoppas att dom kommer innan fredag!


Jag har faktiskt gjort lite nytta idag i alla fall! Jag fixade mammas hår, hon har blivit blondin!! ;) Det blev lite gulaktigt men det blev mycket bättre när hon schampoonera in ett silvershampoo från Matrix. (Det bästa silvershampoot ever!)
Snyggt, men ovanligt att se det på henne!
Ikväll tänkte jag skriva upp en lista på vad jag ska packa tills helgen, tänkte att det kanske är lika bra, annars kommer jag glömma en massa saker!
                                                                      
Jag känner mig ibland helt bakom flötet alltså. Jag hade skrivit upp i min almanacka och ställt in mig på att jag hade julavslutning på fredag, men nu så skulle vi visst sluta på torsdag! Fine för mig liksom men jag blev lite paff. Då kan jag vara med på Felix avslutning istället på fredag :) Mysigt!

Tänkte att om jag får linserna innan fredag så ska jag lägga upp bilder före och efter och se vad ni tycker är snyggast, min egen blåa eller den lite mer starka blåa!?

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0