Inte kul :(

Hej allihopa  :)
Jag somnade inte riktigt inatt nån gång. Jag har max sovit i en timme och när jag skulle upp kvart över 6 så klarade jag verkligen inte av det. Jag fick ångest men vad gör man? Jag ringde och sjukanmälde mig.

Jag fatta inte var mina linser är nånstans? Jag väntar och väntar men dom kommer inte. Jag som hade tänkt att ha på mig dom på kryssningen i helgen, men det är väl bara att glömma...trist :( Jag ska maila dom nu tänkte jag.                  

NYårsklänning!!??? Jag vill ha en ny klänning eller kjol till nyår! Men jag hittar ingen som jag verkligen vill ha! Så jag ska söka och söka i Tallinn, där kanske man hittar nån snygging ;)
Någon som har något tips? :)

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0