Jag är bara jag.

Nu har jag smörjt in mig, jag kände mig så himla torr över hela kroppen, och speciellt i ansiktet. Jag har fixat mina naglar, dom blev ganska fina tycker jag :) Jag har pratat med Alexandra och jag hoppas verkligen att det blir nyårsfirande hemma hos Hampus imorn! Jag har faktiskt sett fram emot det här årets nyårsafton så jag vill verkligen att det ska bli nått. Förra året var vi hemma med Felix familj så et var ju ganska lugnt. Åren innan så har det varit med min släkt och då har jag däckat alla år innan klockan 12! Det ska jag INTE göra i år, det har jag lovat alla och det ska jag hålla! ;)

Jag har funderat väldigt mycket på varför jag ens bloggar. Det finns ju HUR många bloggar som helst, varför skulle någon vilja läsa min blogg?? Jag kom fram till svaret: Jag bloggar för att jag tycker det är kul. Jag vill inte att andra ska se mig som någon wannabe blondinbella eller nått sånt shit, jag är jag och vill inte vara någon annan. Många har ju trott att jag försökt att typ härma blondinbella eftersom att jag heter blondiina, men va fan, varför skulle jag vilja vara som henne? Inget illa menat asså, hon är en jätteduktig bloggare. Jag vill alltså inte försöka vara någon annan än mig själv! Japp, där fick jag mitt budskap sagt ;)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0