Jobbigt läge.

Jag har blivit sämre. Jag mår verkligen piss, har feber kan knappt andas och så har jag såklart ingen smak i munnen. Det suuger! Jag tycker fan lite synd om mig själv nu, det är nyår, festen blev typ inte av och så är jag sjuk. Vi får se imorn var festen blir nånstans.
Imorn bitti ska jag till Vårdcentralen och antagligen få antibiotika, kul liksom. Jag får ingen sovmorgon heller, ska liksom vara där halv 10. Blää. Nej, just nu är jag inte så taggad på nyår, känns som allt kommer bli tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: alleballe

ååh gumman hoppas att du inte har blivit värre nu efter nyår som jag, :( puss sötnosen <33

2009-01-02 @ 17:01:28
URL: http://samsonov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0