Ledsen och sjuk :(

Det är väl ändå så typiskt att jag ska bli sjuk nu i jultider?! Vi skulle ha åkt till ett annat julfirande idag men vem är det som är sjuk och som knappt orkar upp ur sängen? Jo, det är ju jag såklart. Jag är så täppt i näsan och jag kan knappt andas med munnen heller. Jag känner ingen smak så jag e ju inte så pigg på att äta. Jag har lock för öronen så att jag typ inte hör nått, kan det bli bättre eller? Jaja, jag sitter hemma nu och tycker synd om mig själv, haha. TRÅÅÅK!!!

Sen så är jag så jäkla stressad oxå, vad FAN SKA JAG HA PÅ MIG PÅ NYÅR??  Jag har ingen jäkla aning, men jag vill ha en klänning från stylebystars :)

Puss puss <33333                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0