Lördagsångest och söta kjolar :)

Ahh, fan vad jag har ångest nu! Jag har svullat och svullat både idag och igår och nu känner jag bara ALDRIG mer! Men så säger man ju alltid. Nej, nu ska det vara nog med detta, jag MÅSTE börja träna och tänka på att inte äta sådär.
Nog med det.

Jag har funderat och funderat. Snart är det faktiskt jul, och jag har inte sagt en enda sak som jag önskar mig. Hur sv¨årt e det inte för mina föräldrar att hitta julklappar? Haha! Därför har jag bestämt mig för att skriva en önskelista idag, en detaljrik önskelista! Jag och älsklingen är så gott som klara med alla våra julklappar, men jag har det svåraste kvar! Min pojkväns julklapp! Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, men jag funderar på att han ska få välja något när vi åker till Talinn den 19:de. Det ska bli så otroligt mysigt, jag och älsklingen, och alla närmaste! Myspys!
Jag funderar redan på vad jag ska ha med mig för kläder, det måste ju vara snyggt!
Till kryssningen så har jag faktiskt inskaffat mig en kjol. Jag köpte den för ganska länge sen, precis när den kommit ut butiken. Gud va söt den är, och en passar ju perfekt till julen!  Köpte den på stylebystars.com för 349kr plus frakt! Kanon :)                                                               
    <--------- Denna snygging fick jag av älsklingen!

Såklart så kunde jag inte vänta med att få julklappen som min älskling hade köpt till mig. Så jag fick den i förskott (som vanligt) och vad kunde inte vara bättre än en ännu snyggare kjol från stylebystars?? Åhh, vad jag älskar den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0