Min dress :)

Idag så åkte vi hem till mig, ganska skönt eftersom att vi inte varit hemma hos mig på ett tag känns det som. Det blev tyvärr ingen visning idag på lägenheten pga förhinder :( Aja, det blir nog nästa vecka!
Klockan var halv två när vi kom hem, då hade inte jag och Felix käkat nått på hela dagen så vi unnade oss en varsin pizza! En barnpizza vesuvio med bearnaisesås blev det för mig, GOTT!

Jag hämtade min klänning idag också! Klänningen kommer ifrån nelly.com, och den var MYCKET snyggare i verkligheten. Jag blev jättenöjd! Däremot så satt den väldigt tajt över bysten, jobbigt ibland faktiskt. Kan man inte göra en klänning som är då xs/s men typ m/l på bysten? Skulle vara perfekt ;)
Vad sägs om min nya nyårsklänning?

                                        

Imorn så hade egentligen jag och Felix tänkt att åka in till stan med Hampus och Alexandra, men eftersom att alla redan har shoppat det som vi behöver så kändes det rätt onödigt att åka dit och trängas. Så imorn så tänkte faktiskt jag att bara jag och Felix skulle vara med min lillebror Oscar, så får vi se vad vi hittar på :)

Jag sitter nu och är rätt kladdig kan man säga, hihi. Ja, jag har smörjt in mig med b.u.s idag, tänkte att det var dags igen nu. Jag började bli fläckig av den gamla appliceringen och jag vill ju inte så för jävlig ut på nyår heller! Jag och min älskling satte oss i badet och så peelade jag hela kroppen. Det brukar sätta sig bättre då! Så nu har det gått typ 1,5 timme men det har inte torkat! Det är det värsta med min b.u.s, den torkar liksom aldrig. Det är jättejobbigt men den ger ju en jättesnygg tan! Så det är värt att få bruna sängkläder efter den första natten, haha! Som jag har nämt tidigare i bloggen så är den absolut bästa brun utan sol produkten för budgetpris, den från Yves Rocher! Kostar bara runt 100 lappen, perfa!

Jag tänkte köpa en hårfärg imorn, mitt hår ser rätt dött ut. Jag tänkte färga håret SVART, en riktigt mörk svart, nästan blå.
Nej då, jag bara skojade :) Jah ska bara köpa en blekning och bleka utväxten och lite i längderna! Går ganska snabbt och är inte så dyrt. Har liksom ingen lust att varje månad betala typ 1000 kr för att färga utväxt. Så det blir nog bra.
Jag hoppas och hoppas på att mina linser kommer imorn så att jag kan få prova dom, vet inte om jag kommer att använda dom men man måste ju testa :)

Puss puss, juste alla kan gratta www.samsonov.blogg.se som fyller år idag! Hon blir en STOR flicka, hela 15 år ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0