Ny ögonfärg till jul?

Åhh vad länge jag har velat provat färgade linser utan styrka! Jag har inte riktigt vågat, men tänk om det blir jättefint?
Aja, vi får se om jag vågar.
 
www.fargadelinser.com är sidan jag rekommenderar och som antagligen jag kommer att köpa mina linser ifrån :)

Idag var min näst sista dag på jobbet i en skola i Vårby, konstigt att det gått så fort, men nu är det min vanliga skola som gäller. Det har hänt mycket under mina fyra veckor, till och med så har min fina fjällis jacka hunnit bli stulen. Som tur var  så fick jag tillbaka den :)
Jag känner nästan att jag inte vill lämna alla barn som jag nu lärt känna, lite trist faktiskt!
Men men, livet går vidare, haha :)

Tänk att det snart är Talinn kryssning? Jag, min älskling och alla mina närmaste i släkten! Två nätter på båten med en dag i land för SHOPPING!! Och så får man ju inte glömma det underbara och lyxiiga julbordet, mums!

Jag ska lägga i cream i mitt hår nu, plugga lite (hihi, hoppas) och så ska jag kolla på tv tills älsklingen kommer från träningen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0