Nyår imorn!

Jag vaknade idag halv tolv, åhh vad det var skönt att bara få sova ut :)
Imorn är det nyårsafton, men imorse fick jag reda på att festen som skulle vara hemma hos en kompis inte blir av. Det är det värsta som finns, dan innan får man reda på det, suck*. Aja, men Hampus kanske kan lösa det hoppas jag :)
Idag så ska jag smörja in mig med b.u.s, fixa naglarna och packa. Städa lite kanske jag hinner med oxå.
Det jag är lite orolig för är hur jag kommer att må imorn. Jag mådde rätt dåligt igår kväll och nu så känns det som att ett tåg typ har kört över mig. Jag har fortfarande ingen lukt och ingen smak. USCH vad jag hatar att vara sjuk! Jag vill bli frisk NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0