Pepparkaksbak :)

Jag vaknade upp idag i Hampus säng (haha) med älsklingen och Alexandra  och Hampus själv såklart :) Vi hade en väldigt trevlig kväll igår, förutom att Alexandra mådde lite dåligt :(
Hajas, Johanna och Linn var oxå där, vi badade bubbel ute och så bastade vi lite! Tråkigt att det inte blev några bilder.

Imorse gick jag och Felix till donken och käkade, fan va gott det var! Inte ofta man får unna sig sån "bra" mat ;P
Just nu så håller vi på att baka pepparkakor hos Felix pappa, haha jag äger på att baka pepparkakor!!
                                                                              
Aja, mindre än en vecka kvar till kryssningen, fan va skönt det kommer bli, jag längtar såååå mycket.
                                                                               
Pusssaaarr<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0