Säker sol i en flaska :)

Jag har duschat för ett tag sedan, jag peelade hela kroppen för att förbereda min b.u.s smörjning idag ! :)
Jag bara älskar brun utan sol! Men känner sig såå mycket fräschare när man e lite brun och jag blir konstigt nog mycket gladare! Hur knäppt som helst men skönt. Jag har hittat världens bästa b.u.s kräm, och inte är den dyr heller, under 100 lappen :). Det är en brun utan sol produkt som inte bara ger en jämn och fin bränna utan även en enorm återfuktning och mycket lyster! Jag köper den hos Yves Rocher butiken inne i stan, men man kan även klicka hem den på:
www.yves-rocher.se

Annars så ska jag bara vänta på att den torkar och så måste jag packa tills i helgen.
Imorn är det dags för Capio, ska bara prata litegrann om mina vanor och allmänt, det kommer nog gå fint.

Så efter allt det så är det bara natti natti för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0