Shopping!

Kom precis hem från shoppingturen i stan! Hittade en massa fint och jag är supernöjd. Jag hittade två snygga cardigans, en as mysig Mouli tröja, två behåar, strumpbyxor, massa smink och smycken! Skit skönt att hitta så mycket :) Älsklingen hittade också massa snygga grejer. Två Mouli tröjor och en asfin skjorta på MQ.

Föresten så har jag hittat min nyårsklänning, lägger upp bild på den imorn :)

Jag mår faktiskt mycket bättre idag än vad jag har gjort dom senaste dagarna. Jag har tagit massa piller och nässpray så att jag så fort som möjligt ska bli frisk. Jag vill inte vara sjuk, det är sååå jobbigt. Men det är då man verkligen uppskattar att vara frisk! Så imorse när vi kom in till stan så kände jag att jag hade fått tillbaka smaken, då blev det en stor pommes och dipp på burger king, MUMSIGT! Det är jag fan värd när jag inte kunnat äta ordentligt på två dagar!

Sen när vi stod och väntade på tåget idag så är det en kvinna (asful) som sitter och glor så in i helvete. Jag blev fett sne och glor tillbaka och sen så frågar kärringen varför JAG glor?? Hallå, e hon cp eller?? Jag sa några otrevliga kommentarer men sen så ville Felix att jag skulle lugna ner mig så vi gick ut. Men seriöst , det måste vara det värsta som finns, att folk glor men har inget att säga. Eller hur? Jag kan också sitta och glo på folk men då brukar jag oftast kolla på att dom har typ en snygg topp och då brukar jag oftast kommentera också att den e fin och så frågar jag vart personen har köpt den nånstans. Det tycker jag är okej :)
Hahaha.


Om några timmar så är det dags för det sista julfirandet hemma hos Felix farmor. Sen så kan man bara ta det lungt (eller inte.) Imorn så ska vi åka och kolla på Felix och min kanske blivande lägenhet på söder. Hoppas hoppas att vi kan flytta snart :)

PUSSAR<33

Kommentarer
Postat av: Melissa

Tror faktiskt jag såg dig i stan :$

2008-12-29 @ 15:15:52
URL: http://hortobagyi.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha, jaha det var värst :) Jag såg nog inte dig :S

2008-12-29 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0