Söndag!

Haha, idag vaknade jag och Felix kvart i ett!! Vet ni hur lääänge sen det var vi sov så länge? Ahh, det var skönt i alla fall!
Idag var det hemdax för mig, packade alla mina grejor och så fick jag lämna hjärtat och åka hem. Tråkigt ;(
Men på fredag e det ju dax!! Fasiken vaskönt det ska bli, och hur länge jag har väntat?! Verkligen, det ska bli kul.
På söndag så kommer vi hem, då e det bara att åka vidare för då blir det tjejmiddag hos Linn :) Trevligt att hon bjöd mig faktiskt, jag har bara träffat henne en gång. Men det ska bli kul.
Jag ska köpa födelsedagspresent till Alexandra oxå, jag har nog en liten aning om vad jag ska köpa. Hon får den på tjejmiddan :)

Nu väntar jag bara på att familjen ska komma hem så att man kan få lite käk, har bara fått i mig två rostmackor idag så jag börjar bli hungrig!!!

Pöss<3

Kommentarer
Postat av: alle

du är så gullig sophia! :) <3

2008-12-16 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0