Strosing ;)

Hallå :)
Nu så har jag precis ätit en dubbelmacka, känner mig som en tjockis men jag var ju sugen så va fan!
Idag så åkte jag, Felix, lillebror och mor in till stan. Jag och Felix + (min lillebror) träffade Hampus och Alexandra idag, det var trevligt. Vi käkade igen på burger king, FAN vad jag har tjockat mig på senaste tiden! Sen så kollade vi runt lite, jag köpte hårfärg och lite så. Jag, Felix , mamma och lillebrorsan stannade kvar längre och då så shoppade jag lite smink på make up store! Jag hade ju redan tänkt på att ha guld/glitter som tema i sminket på nyår så jag ville ha lite nytt smink:)
Jag köpte en "gold digger" ögonpenna, jättesnygg! Sen så blev det en ögonskugga/glitter i en snygg, men ganska ljus guldfärg. Med det så kommer jag väl använda mig utav en annan ögonskugga från make up store som jag har sen tidgare. Hoppas att det blir snyggt.
Jag och älsklingen handlade lite på konsum, haha det blev 6 liter läsk och juice!!! Man måste ju ha virke till nyårsafton :P

Jag är fortfarande sjuk, mår inte alls egentligen så bra, men jag försöker att dölja det. Det blir bättre då! Hoppas bara att jag mår lite bättre om några dagar, jag orkar inte längre vara sjuk :(

Nu har jag hunnit färga håret, ätit risgrynsgröt och smörjt in mig lite med b.u.s på överkroppen. Ska ta hela kroppen imorn tänkte jag. Imorn så ska jag och Felix faktiskt ta det RIKTIGT lugnt. Vi har ingenting planerat så det ska bli skönt. Det enda jag ska göra är väl att packa, kanske städa rummet lite. Men annars så blir det bara en massa mys och chill !!

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0