Dax att fixa bränna :)

Nu har jag kommit ut ur duschen. Jag tvättade bort all blonderingsfärg i håret, la en inpackning i ca 5 minuter och sen så sköljde jag ur. Herregud vad mitt hår blev torrt kände jag. Jag snålade verkligen inte med inpackningen, jag blev liksom helt blöt i håret så att det typ rann inpackning om mig. Men efter att det suttit i så hade mitt hår dragit åt sig all inpackning, haha! Efter det så la jag en snabb inpackningsbalsam på, så nu kanske mitt hår mår lite bättre! :) 
Jag peelade hela kroppen nu så att det kommer att bli en bättre bränna när jag ska smörja in mig med brun utan solen! Jag måste bara vänta på att mamma kommer från grannen så att hon kan hjälpa mig med ryggen :) Jag var även duktig att fila mina tossingar så nu ligger dom inpackade i fotcreme i mina duntofflor! Haha, skönt eftersom att jag inte gör det så ofta.
Jag kollade in min kalender alldeles nyss och herregud vad proppat det är nu! Det är verkligen nått varje dag och då menar jag något viktigt! Usch, jag som trodde att det skulle bli lungt innan studenten! Men icke sa nicke ;)


Mitt fina hår igår, jag måste bara locka håret varje dag nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0