Gnäll

Ja, jag känner faktiskt för att gnälla lite nu. Jag sitter med historian igen och det går såå trögt! Det är inte det att det är för svårt, det är bara så jäkla tråkigt! Varför, varför måste man göra detta?? Jaja, jag hopas att jag hinner klart tills imorn.
Imorgon bitti så gäller det att vakna tidigt. Ska ta bussen som går tio i sju på morgonen och ja, då kan ni ju tänka er när man ska upp? Jag brukar faktiskt göra som så att jag bara fixar håret och sätter på mig kläderna hemma, sen så sminkar jag mig lite på tåget. Man spar ju faktiskt en hel kvart! Nåväl, imorn har jag också en del att göra..Måste ev. hämta ut ett paket på posten, handla fondation och strumpbyxor, hämta post och massa skit. Sen så är det bara att ladda inför kvällen, imorn är det party! Så då hoppas jag att jag är så duktig att ta lite bilder :)
Nej, nu ska jag fortsätta plugget, måååste bli klar snart!!!
Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0