Klart.

Yes. Nu sitter jag i skolan och har precis gjort mitt prov. Jag var skit nervös för det men det gick verkligen skitbra! Jag kände verkligen det och det tog inte alls lång tid, fast att jag skrev en massa. Så nu är jag nöjd och kan pusta ut. Om en halvtimme är det min sista lektion, har historia till klockan 16:15 (phuww) jobbig dag! Men jag måste verkligen gå på den så att jag kan prata med min lärare om provet som jag har kvar att göra.. Sen så ligger jag inte efter nå mera! Hiih.

Inatt var det ett jävla liv i vårt kvarter, vi var tvungna att ringa polisen eftersom att det lät förjävligt. Vill inte gå in mer på det men jag blev lyst av två poliser när jag har knappt på mig kläder, ruffsigt hår och osminkad! OMG dom måste ha trott att dom såg ett spöke fyfan! Men till slut gick allt bra och jag fick sova typ mina små timmar inatt :) Hehe..

Nu ska jag ringa och prata lite med min älskade och se om han är duktig i skolan eller ifall han har hunnit åka hem som dom flesta andra :)
Jag kommer tråkigt nog inte kunna blogga ikväll eftersom min sötnos inte har något internet hemma just nu, tråkigt men sant. Men imorn är jag tillbaka :)

Ät och var glada, haha!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0