Massa plugg framöver!

Nu sitter jag framför datorn, *äntligen* , känner jag att jag orkar det nu. Jag har verkligen varit helt slut idag, somnade ganska sent inatt (idag)! Vi gick väl och la oss vid fyra, medan alla andra fortfarande höll på och röja vid sju tiden imorse! OMG, jag skulle aldrig palla. Det första jag gjorde var att springa in på toan och spy lite, mådde lite....ja jag var lite bakis :P Men det blev ändå inte så mycket dricka igår, vet inte vad det var! Vi var i alla fall hemma hos Sabinas brorsa och där chillkrökade vi och så sprang vi ner till kvarterskrogen en stund och sjöng lite :) Vi var där tills dom stängde, sen gick vi hem till nån kille och sen tillbaka till Sabinas bror igen! Phuuw, vilken kväll, men rolig! Imorse så drog jag och älsklingen in till centralen och käkade lite efter-fyllekäk! Gott som fan men när jag kom hem så var det bara att gå på toa...inte fick man behålla det inte!
Igår så var vi också bjudna på påskmiddag hemma hos mormor, god mat och trevligt prat. Men sen som sagt så gick jag och älsklingen hem och började fixa oss i ordning för att åka iväg. Så det blev en lyckad lördag, men nästa helg blir det ännu bättre hoppas jag, i södertälje haha!

Idag så ska jag bra vara hemma och mysa med familjen, min sötnos har åkt hem till sig. Jag måste verkligen PLUGGA idag och IMORN jag MÅSTE verkligen! Haha, jag ha verkligen inte haft varken lust eller tid på lovet, men nu måste jag göra klart massa saker eftersom att jag har flera inlämningsuppgifter som ska vara klara, plus ett prov! Ojojoj, det är bara att sätta fart!

Jag känner att jag måste få mer kläder sålda. Jag har en massa plagg i garderoben som jag inte kan använda och det är ju allt från massa märkesjeans till enkla basplagg från gina liksom! Jag har lagt in en annons på blocket, men ingen har riktigt haffat än, jag känner att jag måste göra nått mer! Jag funderade på att lägga upp lite grejer på tradera, men där vet man ju aldrig om man ens får nått för plaggen. Har liksom ingen lust att låta ett bud på 50 spänn vinna på ett par as fräscha fornarina eller tiger jeans!?! Så jag vet inte riktigt. Men om någon är intresserad så har jag en massa kläder i storlek xs-s och jeans i storlek 25-26! Kommentera om du är intresserad vettja!

Nej, nu ska jag faktiskt börja plugga lite smått, är fan hungrig men jag hoppas vi ska laga lite käk snart! Bara så ni vet så har jag inte gjort något annat idag än att äta, vila, äta... osv...

PUSSAR<3


Kommentarer
Postat av: evelina

super fin blogg , läs gärna min :)

du har jätte fint hår också :O önskar att jag hade lika fint hår :/

2009-04-14 @ 12:41:05
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0