YES

Min dag har varit både bra och dålig faktiskt. Dagen började sämst med att jag hade ont i kroppen och var jättetrött, hade inte sovit så bra inatt kände jag. Så jag gick inte till skolan, tråkigt nog :/
Men min dag blev lite bättre då jag fick ett sms av Millan och hon frågade om hon fick komma, och självklart så får hon det :) Så jag gick från ett grått moln till att bli en glad solstråle ;) Vi snackade en massa, gick ut och myste och så gjorde vi faktiskt en massa nytta också! Vi var fett duktiga med att plugga historia så nu är vi klara med en! Woho! Vi käkade middag och sen så drog hon hem till Daniel vid sju. Trevligt :)
Imorn så är det dags för Sabinas studenskiva på söder. Som sagt, det ska ju vara rock tema, men jag har verkligen ingenting som är rock! Det jag vet att jag kan ha som är lite tufft är väl mina långa svarta naglar och mitt svarta diadem med rosett? Det är ju mer lite emo..jag vet inte. Sen resten av min outfit har jag igen aning om. Funderar på leopard men jag vette fan asså! Måste det vara så svårt?!
Alldeles strax så ska jag slå på tv:n och samtidigt packa. Ska vara borta nu tills på fredag så det blir en del grejor...Åker hem till Daniel imorn natt efter skivan och sen så kommer jag vara hos min älskling tills på fredag :) Saknar han som fan!
Nu sitter jag med nyduschat hår som luktar mums, nylackade naglar som ser riktigt läskiga ut och så halv torr b.u.s som jag har smort in för någon timme sen..Fräschigt ;)
Nej, nu ska jag börja göra lite annan nytta I think, måste snacka lite med älsklingen också :)
PUSs och Go natt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0