No stress

Jag sitter och pluggar samhäll nu. Har ett arbete som ska vara inlämnat imorn, och fasiken vad tråkigt det är! Usch, det finns liksom inget som är intressant ju. Och så känns det som att jag aldrig blir klar! Aja, nu är det bara några årtal kvar som jag ska skriva ner och lite så. Hoppas att jag har gjort rätt :/ haha!

Jag kom nyss ut ur badet/duschen. Åhh vad härligt. Jag tappa upp ett bad med skum och olja i, sen satte jag i en rengörande ansiktsmask, lyssnade på musik och så satt jag och njöt! Sen hade jag två olika inpackningar i håret så nu mår mitt hår bra :) Peeling på hela kroppen gjorde också susen! Sen så var jag så duktig när jag fixade en lite pedikyr, och sen ska jag väl försöka hinna med att måla my nails också!

Alldeles strax så ska jag smörja in mig med b.u.s, har inte gjort det på länge nu så det är dags. Vill vara brun till helgen :) Sen så ska jag fortsätta att smörja in mig tills på tisdag, då ska jag ju på studentfesten! Hoppas det blir nice ;) Men jag måste hinna göra klart min samhällsuppgift också, får INTE glömma. Sen så måste jag ju packa också! GAHH jag blir galen, massa grejer att göra.

Imorn åker jag ju till min älskling och jag kommer ju nite komma hem sen fören på söndag, då kan ni ju tänka er hur mycket grejer jag kommer att ha med???
Imorgon så ska jag fixa mina naglar :) Tänkte bara smörja in naglarna med lite nagelbandskräm, tror att mina naglar behöver det eftersom att jag använder lösnaglar så ofta.

Nåväl, ska fortsätta att plugga lite nu, sen så får mamma hjälpa mig att smörja in mig på ryggen, annars ser det förjävligt ut ;)

kisses från mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0