Pluggar.

Nu sitter jag framför datan och pluggar litegrann. Jag har lite kvar på min samhällsuppgift och så tänkte jag påbörja ett historia arbete också! Hoppas att jag orkar :)
Känner mig helt slut och as äcklig, sitter i korta shorts och Felix peaktjocktröja. Haha, men som tur är behöver man inte vara snygg när man känner sig sjuk... Mellan varven kollar jag runt på nätet och ska försöka få lite ideer. Jag ska ju på en studentskiva på tisdag och temat skulle vara lite rock. Nu är det såhär att jag har köpt en assnygg klänning som jag ville ha, men det är ju inte alls rockig! Så nu vil jag kolla ifall jag hittar nått tips, kanske bara någon rockig accessoar? Vad tror ni?



PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0