Så trött och längtig ;) !

Hej bloggen!
Igår när jag lagade mat så fick jag ett sms av Emilia. Hon hade skit tråkigt och ville hitta på nått. Så ja, som en rolig vän så bestämde vi oss för att dra in till stan och kolla läget! Vid 21 tiden var vi inne och det var ju folk överallt! Jag kom ju på sen varför, det var en röd dag idag... Aja, vi träffade några kompisar och så satt vi på en bar och drack lite cider och öl. Knäppt kändes det, på en söndag, hihi! Det slutade med att vi tog tunnelbanan hem till Daniel och gick och la oss :) En lyckad och rolig kväll!
Nu sitter jag och är väldigt trött och stressad. Vet inte varför men så är det. Sen så har jag nått fel med min kropp, jag är hungrig HELA tiden. OMG! Om det fortsätter såhär så kommer jag ju vara fet om några dagar! Herregud.
Jag ska försöka blogga lite senare ikväll, ska fixa en massa saker ;)
PUSS<3

SAKNAR DIG DARLING, BARA SÅ DU VET!! <3333

Kommentarer
Postat av: Liindaaah :D

söt bild :D

2009-04-13 @ 21:27:30
URL: http://misspeerfect.devote.se
Postat av: Sophia

Tack gullet ;)

2009-04-13 @ 21:48:42
URL: http://blondiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0