SEX dagar sen

Hej bloggen! Nu var det hela sex dagar sen jag bloggade och det känns inte alls bra. Jag har haft så otroligt mycket annat att göra så det är inte sant! Massa plugg, massa stress och en massa fest! Mycket har hänt men nu får jag börja om från början igen :)
Just nu sitter jag och väntar på att min färg i håret ska bli klart. Jag blonderar utväxten, jag tänkte att jag ville vara lite fräsch i håret nu till valborg! Vad ska ni göra på valborg?
Jag ska i alla fall fira med min älskade pojkvän, Millis, Daniel och massa folk.. Vi kommer att ha as skoj säkert, det hoppas vi på ;)
Igår var jag i Kista med Sabina, jag fick hem lite nya grejor som skor, jeans och leggings men jag kommer lägga in bilder sen. Ikväll ska jag bara göra en massa grejer som jag inte har gjort på ett tag..BUSA mig! OMG, jag ser ut som en albnino, jag är verkligen kritvit. Men det är bara ett minne blott, jag ska vara brun och fin!
Bloggar ikväll, ska börja fixa och trixa med håret strax !
Kiss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0