Hatet

Jag brukar läsa en massa olika bloggar. Självklart så läser jag bloggarna som ligger på topp, ja jag läser Blondinbellas, Kenzas, Kissies, Dessie och Paows. Jag läser olika bloggar för att jag tycker det är riktigt kul. Kul att läsa om alla andras liv helt enkelt! Det jag har funderat på är ju hur alla blev så "kända" och fick så många läsare. Det är ju folk som alla går och irriterar sig på. Jag menar, folk som har riktigt bra självförtroende och som visar det riktigt mycket! Det stör folk och det är det som får personer att läsa bloggen! Jag skulle däremot inte klara av att vara en så "känd" bloggare, om jag skulle ha chansen. Jag skulle seriöst inte palla att se hur mycket svartsjuka det finns i våran värld och speciellt bland alla unga. Jag tycker det är läskigt.
Jag läste nyss Dessies blogg och hennes senaste inlägg. Jag blev först jäkligt irriterad på vad hon skrev, jag tyckte det lät så jäkla äckligt självsäkert. Men sen när jag väl tänkte efter, så handlar ju det om avundsjuka också. Jag skulle också vilja ha ett sånt självförtroende som hon och jag skulle också vilja kunna skriva så självsäkert som hon gör! Och tjejen är bara 14 år!? Jag är fyra år äldre och jag skulle aldrig kunna se mig själv så som hon verkar göra! Men sen så lästejag kommentarerna...FAN VAD SNE JAG BLEV. Det har ju blivit ett sånt jäkla liv efter att hon och paow snackade om invandrare. Direkt så ska en massa folk börja skriva så jäkla elaka kommentarer så att man fan inte tror att det är sant. Hallå, ni gör ju bort er direkt om ni skriver en sån jävla skit och så vågar dem inte ens skriva sitt namn utan väljer att vara anonyma...
Ja, där har vi avundjuka på högsta nivån!

Nog med det.
Jag tog mig faktiskt i kragen idag! Efter middagen så satte jag på mig min mjukisdress och skor och drog ut på en rask promenad. Jag föredrar verkligen att gå snabbt istället för att springa en så mycket kortare tid. Jag hann faktiskt gå ganska långt, det tog över 1 timme! Woho! Jag pratade med min älskling under hela promenaden och det blev ännu jobbigare kan jag säga, fan vad anfådd jag blev ett tag ;) Riktigt pinsamt blev det när en brandbil åkte förbi och saktade ner medan alla i bilen vinkade till mig! Så jäkla pinsamt, dem måste ha drivit med mig, jag som osminkad, blek och äcklig i håret! Kan det bli mer sexigt??

Imorn så är det skola igen.,..trist. Slut på lovet och slut på friheten, hihi ;P Nej, men imorn så kommer i alla fall min sötnos hit och vi ska mysa som bara attans. Och så har jag faktiskt lovat att massera honom imorn! Hoppas det blir skönt ;)

På onsdag tänkte jag faktiskt åka till ett gym och snacka lite. Jag vill skaffa ett gymkort där, men jag vill ändå kolla lite runt och se om det är fräscht. Det skulle vara så otroligt skönt att börja träna, börja äta bättre och få en fastare kropp. Jag är verkligen trött på allt som inte sitter där det ska, haha!
Jag har åter igen börjat tänka på om jag ska börja sola igen, jag skulle vilja sola tre gånger i veckan, då måste man ju bli brun? Alltså jag orkar inte hålla på med b.u.s hela tiden, jag vill att färgen ska sitta på mig och inte ramla av när man duschar! Aja, jag får börja fundera om igen.... :P

Nu så ska jag nog lägga mig i ett varmt bad med ansiktsmask. Peela hela kroppen och lägga inpackning i mitt hår. Sen så ska jag smörja in mig så att huden blir mjuk och skön :) Låter underbart visst?, synd att det bara tar en sån jäkla tid! Hihi.

PUSSAR<3

Jag påväg på promenad med min snygga mjukisdress, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De som skriver annynomt kanske inte har ngn blogg och så.. och jag gillar inte deras paow & desires bloggar ett skit. och har inte vetat om deras bloggar förrän nu och kollade de. patetiskt att skryta att hon röker på´och sånt.. Kissies däremot:)

2009-04-13 @ 22:16:10
URL: http://www.sannyhaveitall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0