20:57

Nu har jag försökt att fixa den här designen och bättrat på den lite. Den är dock inte klar!
Men det är allt jag orkar just nu faktiskt.

Imorn är det fredag allihopa! :) Som sagt, själv ska man fira min och älsklingens 3 årsdag (dock några dagar innan) med hotell och restaurang. Får se om vi kanske är ute och tar några öl och sådär innan vi går och lägger oss :)
Ska verkligen bli supermysigt. Jag ska ha på mig min fina klänning som jag sydde ihop här om dagen. Nej, jag sydde den inte helt själv utan jag har sytt in den fasiken runt en meter och sytt upp den ganska mycket så det blev en mini coktailklänning! Jag kommer lägga in outfiten imorn faktiskt, ska fan börja med det jag med nu :)

Nu ska jag kika lite efter restauranger med god mat tills imorn! Hoppas jag hittar något mysigt.
PUSS<3

Min outfit för idag, ser ut lite som en ballerina, men väldigt enkelt ;)
Topp: HM
Kjol: Stylebystars
Leggings: HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0