Banta?

Hej bloggen.
Idag vaknade jag väldigt tidigt, vid åtta för att ringa ungdomsmottagningen. Som var egentligen helt onödigt eftersom att allt redan var fixat med mina p-piller.
Så jag somnade om och gick upp vid tolv för att käka lite frukost med darling. Sen började jag fixa i ordning mig för att vi skulle ner till apoteket. Såklart så fanns inte mina p-piller inne på lagret så jag måste ner imorn i alla fall! *Suck*
Aja, what ever! Jag hann springa in med älsklingen på HM för att köpa ett vanligt tajt vitt linne och en shine spray! Handlade lite ipren på apoteket också eftersom jag har så jäkla ont i magen och huvudet.
Vi kom hem igen och stoppade in en färdigpizza i ugnen (tjockis) och jag åt nästan halva pizzan själv. OMG, fan vad jag äter. Jo inte nog med det så har jag ätit några gram socker också (lakritsgodis) så jag känner mig sådär lagom tjock nu. Perfekt också när man satt och kollade på trådsmala tjejer i toppmodel samtidigt..hmm?
Och så måste man ju käka middag idag också, jag kommer ju spricka.
Men ikväll så blir det i alla fall nyttigt snacks för mig, JORDGUBBAR, me love!
Vi hörs nog senare ikväll då jag måste berätta om vaf som händer på fredag ;)

Puss<3

Jag just nu, ni ser, man ser ut som crap i den här camen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0