God morgon, eller ah?

Nej, jag vaknade faktiskt inte nyss. Har varit vaken sen klockan tolv. :)
Dom flesta nu hade väl sin första skoldag, men inte jag..Fan vad jag saknar skolan lite nu. Jag vill inte vara en trött arbetssökande bitch! Jag vill börja få in cash, rutiner och en normal vardag. Men men, det kommer väl. Ska försöka åka in med massa CV innan denna vecka är slut.
Just nu sitter jag faktiskt typ klistrad vid brevlådan. Jag vill verkligen få hem håret idag, så jag vet om jag gjorde ett bra köp. Jag kommer säkert bli jättenöjd eller skit besviken..Hoppas på det första. Men det jag kom på är ju att jag ändå inte kan fixa håret försen imorn, jag har ju inte hunnit köpa clips! Just nu har jag 15 clips hemma som sitter på annat löshår, så antingen tar jag väl dom så länge och syr fast nya på det gamla..We får see ;)

Kommer i alla fall lägga upp bild på håret direkt när det kommer!
Jag sitter och väntar på min älskling just nu. Ja, jag lär ju få vänta för han slutar inte försen fyra...på andra sidan stan.. :/

Vad har ni andra som är hemma hunnit med än så länge då?
Jag har i alla fall hunnit käka en macka och grönsakssoppa! Gott, gott. Sen så har jag och mamma beställt den bästa presenten till Felix lillebror som ska "döpas" på lördag! Den är bäst. Men jag vet inte ifall jag vågar berätta vad det är i bloggen, man vet ju inte vilka som läser... :P
Det jag menar med "döpas" är att han egentligen inte ska döpas, utan han ska få ha en namngivningscermoni. Ni vet, man döper sitt barn hemma? Och istället för allt kristet med vatten på huvudet så ska dom plantera ett träd på tomten åt honom. Häftigt va? Så vill jag nog också ha det när jag och Felix får barn. Det var det som skulle hända på lördag, jag vet ju inte vad jag ska ha på mig! Jag tänkte lägga upp bilder på de olika outfitsarna så ska ni få rösta!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och dränka håret i inpackning! Lite godis för håret ;) Ja, jag köpte det igår när vi va och handlade och så blev det också värmeskydd för håret. Mamma betalar :)
<3<3 

Smile bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0