Helgen

Ja, vad hittade jag på i helgen då?
Jo, det var ju i lördags Felix lillebror hade namncermoni! Det var väldigt trevligt och vi blev runt 40 personer. God mat och god dricka ;) Jag och älsklingen var bartender i början då vi hällde upp champagne med jordgubbar i :) MUMS. Jag tror jag drack upp en hel flaska själv faktiskt...
Men senare på kvällen så kom några kompisar över också, det blev jag, felix, alexandra, hampus, sigge, sasja, hajas och anna (en jättesöt tjej som jag träffade för första gången). Vi drack, grillade, snackade massa skit och så spelade vi poker. Eller ja, grabbarna spelade poker medan vi tjejer satt och snackade. Men sen så såg jag att älsklingen började loosa sina pengar så då gick jag och satte mig brevid honom och hjälpe han med två rundor, och vem vann då?? Jo självklart älsklingen eftersom jag är grym på poker! Fan jag skulle kunna bli miljonär ;)
Vi gick faktiskt och la oss ganska tidigt, runt två tror jag ... På morgonen vaknade jag av att jag mådde lite illa, men det gick över när jag fick lite sallad och macka i mig..och självklart cola.
Tack för en trevlig kväll!

Idag som sagt så köpte jag min efterlängtade tröja från Gina. Kostade bara 199 kr men för mig som är arbetssökande så är det ganska mycket ;) Men jag klarar mig alltid .... Jag älskar rosa!





En osminkad Sophia som är ganska slut i huvet :)

God natt mina kära läsare, jag somnar nog dock inte försen tre inatt ;)
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0