Home again

Har precis skrivit ut bikningsbekräftelsen till kryssningen :)
Kommer bli kul!

Jag vaknade imorse ganska tidigt och sen så åkte jag direkt och köpte min b.u.s och sen hem! Skönt att lämna av alla grejer, jobbigt att kånka på när man reser som jag gör :)
Jag har precis sålt ett par jeans också, det kändes skönt eftersom jag behövr lite pengar nu, och till kryssningen. Men där ska jag försöka snåla litegrann :)

Mamma och pappa åkte in till sjukan för att mamma har mått så dåligt den senaste tiden så nu är det bara jag och min älskling hemma och tar hand om lillebrorsan som har en polare här också. Småbarn ;)
Hoppas att dom kommer hem i någorlunda tid eftersom dom måste handla middag på vägen som jag ska laga ikväll!
Men det ordnar sig nog, annars blir det hämtmat! Dvs. pizza eller sallad haha!

Hörs senare ikväll!

PUSS<3



Kommentarer
Postat av: Matiilda

fin blogg ! =)

2009-08-28 @ 16:11:26
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: anette

det är bara bra med mig också :) själv har jag ju haft turen och har ett jobb, och idag fick jag förlängning så det blir mycket längre nu, vilket är skönt.

så pojkvän med försörjning har jag inte. haha ;D

<3

2009-08-28 @ 19:35:35
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0