Imorn

Snart ska jag gå och lägga mig. Jag ska bara borsta tänderna så är allt klart. Men jag ska kolla på tv i någon timme först :)
Imorn så ska jag börja med mina VitalSlim, alltså naturläkemedel som ska göra att man ska ha lättare att gå ner i vikt. Självklart så måste jag ju börja röra på mig också och inte bara dega. Men jag vill inte banta, så muppigt. Men Felix är ju inte direkt så glad kan jag ju säga. Han tycker ju att det är f*tt tabletter som är onödiga för mig...Men vi får se hur det går. Ska käka dom hela denna vecka, svårast är ju att komma ihåg att ta tabletterna. Det handlar ju om att komma ihåg alla de 4-5 tabletterna som man ska ta vid olika tidpunkter. Plus att jag ska komma ihåg mina vanliga mediciner! Haha.
Men men, nu är det slutbloggat för mig idag, har varit riktigt duktig på det och jag hoppas det fortsätter så nu ;)
Juste, jag måste fixa naglarna innan jag lägger mig, och fixa lite med mitt löshår..puhh.
God natt <3<3 

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Gå in och läs om tjejen som hänger med dom svenska kändisarn.

Skvaller, intervjuer och allt annat som behövs och veta om dom svenska kändisarna.. Det hittar ni på http://duvetintee.blogg.se



Lägg in på bloglovin så att du inte missar något!!



MVH

Duvetintee

2009-08-18 @ 01:36:04
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0