Jag är inte trött..

Nej, faktiskt inte. Hur mysigt är det inte att få krypa ner min sin käraste i en 90 säng och bara somna i varandras famn?
Helt underbart, men inte just nu. Jag har en massa tankar om allt möjligt just nu så det är helt sjukt. Jag kan inte koncentrera mig på att försöka sova överhuvudtaget, så jag tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag bloggade lite? Aa, jag vet inte, jag har inte blivit ett dugg tröttare kan jag säga...

Imorn ska jag upp tidigt (usch) för att jag måste in till stan för att lämna lite cv. Jag måste också springa förbi Åhlens och köpa en brun utan sol, min är typ slut. Jag vill ju inte vara allt för blek på kryssingen heller ;) Nej, men jag brukar ju försöka smörja in mig var 4-5 dag med b.u.s och dagarna i mellan kör jag på vanlig lotion.. Jag har också köpt en lotion som ska ge lite brun färg direkt samt shimmer och den är väldigt fin! Från Lumene och kostar ca 120 kr. Det är ett tips för att få en snyggare bränna! Och lika snyggt på en fuskbränna, thihi.
(Glöm inte att den ska torka lite innan du sätter på dig kläder.)


Åhlens ca 120 kr.

Jag ska fortsätta att kika runt på nätet lite, sen förhoppningsvis så ska jag försöka krypa ner och sova...Ska ju som sagt upp tidigt imorn...typ 9! :P

Puss och Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0