NY design

Idag så var jag och älsklingen nere i centrum och hämtade mina (dyra) p-piller! Aja, min älskling betalade ju ;)
Så nu är det klart. Har egentligen bara hunnit vaknat, ätit macka fixat mig sen ner till centrum och köpt lite grejer samt ätit lite igen, haha! Men men. Nu ska jag faktiskt börja fixa mina gelenaglar. Tänkte ha snygga och fina naglar tills imorn då jag och sötnosen ska ha det galet mysigt! Tänkte sådär lite rött...och långt...sexigt helt enkelt!
Bild på mina naglar kommer senare ikväll!

Ja, apropå min rubrik så ska jag ta några timmar ikväll om jag hinner till att total "renovera" min blogg, haha. Jag är rätt trött på den och nu vill jag ha nått nytt, fräshare och mer....ja mer mig! Hoppas att jag inte får ett damp anfall och slår ihjäl min fina dator, men jag hoppas det går bra!

PUSS<3

Jag just nu, babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0