Nytt hår!

Åhh vad seg jag är! Orkar fan inte göra ett piss just nu! Hah.
Men men. Min älskling åkte för ganska många timmar sen, han börjar ju i skolan imorn. Tråk. Så jag har egentligen inte gjort så mycket sen dess, suttit framför datorn och städat undan massa kläder.

Jag har faktiskt beställt hem löshår idag! Jag vet egentligen inte varför eftersom mitt hår just nu funkar bra, men jag ville testa den här färgen nu plus att det bara är syntet hår som jag beställde. Jag köpte faktiskt TVÅ stycken paket den här gången, tänkte prova en ny grej nu faktiskt. Jag brukar i vanliga fall bara ha två dubbelsydda trensar i mitt hår, nu den sista veckan har jag börjat med tre stycken. Men nu när jag beställde dessa två paket så kände jag att jag ville testa att ha FYRA dubbelsydda trensrader och ev. fem!
Jag har ju så tjockt hår i vanliga fall så för att få det att se så äkta ut som möjligt så tror jag att det blir bäst med mycket hår!
Vi får se helt enkelt hur det blir, jag är bara orolig för hur färgen kommer att vara. Jag har ju så pass ljust hår, nästan vitt och det är ganska svårt att hitta så ljust. men nu beställde jag alltså den ljusaste färgen i syntet, vanilla blond. Hoppas den funkar för mig :)

Den här färgen ska vara den ljusaste på hemsidan. Tror ni den funkar?

Jag har faktiskt varit så duktig att jag har tagit reda på allt löshår som jag har hemma som varit nytt och fint, sen har jag faktiskt sålt det! Så praktiskt sätt så fick jag ju nästan mitt nya hår gratis ;)
Jag hoppas att det kommer innan torsdag då jag ska åka iväg, men jag kanske inte har sån tur...HOPPAS!

Jag kommer att visa hur jag syr löshåret samt clipsen då jag får håret hem, jag visar även hur jag sköter det för er. Kanske många som är nyfikna på hur man gör, och jag kan i alla fall säga att jag har erfarenhet eftersom jag använt löshår i många år :)


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Fin blogg!



Just nu är den en TÄVLING på min blogg. Kika in och anmäl dig också! http://cudo.blogg.se

2009-08-17 @ 18:58:07
URL: http://cudo.blogg.se/
Postat av: Nina

hej,snygg blogg!har du blogg lovin?isånt fall skulle vi kunna premiera på varandras?<3

2009-08-17 @ 20:08:26
URL: http://fiinastenina.blogg.se/
Postat av: ida enfeldt-15 år och flyttar hemifrån

Snygg blogg!

2009-08-17 @ 23:57:43
URL: http://idaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0