Risig

Har försökt att få tag på min kära vän Sabina men det verkar vara helt omöjligt. Har där emot pratat med Tina istället!
Jo, jag är faktiskt väldigt sugen på att göra något med dom, typ en kryssning..Min älskling ska ju åka med hans klass och jag fick ju inte följa med :/ Så därför kan jag ju åka med mina tjejkompisar istället! Skulle vara skitkul, men allt beror ju på om Sabina jobbar då eller inte...
Jag får väl reda på det senare idag om jag lyckas få tag på henne.

Jag hade i alla fall tänkt att ta ett bad alldeles strax och bara ta det lugnt. Ska lägga in inpackning i håret också. Kanske ansiktsmask också, riktig relax. Jag känner mig faktiskt inte speciellt bra just nu. Jag känner mig lite sjuk och så har jag varit lite orolig hela dagen. Så jag förtjänar nog lite självlyx.

Hoppas på att Sabina hör av sig till mig så att jag vet ifall det blir något och självklart se hur hon mår, har inte hört något från henne på jättelänge! <3

Såhär "pigg" ser jag ut just nu..

Kommentarer
Postat av: anette

hur är det med dig då? hur lyckas du nu efter skolan är över? ;D

2009-08-25 @ 20:13:11
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0