Uppdatering?

Hej min kära blogg!
Jag förstår inte hur det här funkar. Jag vet inte varför jag inte bloggar längre. Jag har ju egentligen tid, jag har lust, men ändå? Varför hinner jag inte? Jag sa till mig själv att jag skulle börja blogga flitigt när jag fick min egna bärbara, men tror ni det har hänt eller?
Aja, jag ska i alla fall bli mer duktig på att blogga, inte bara för er läsares skull utan även för mig. Jag tycker det är så skönt att kunna skriva av sig och det är därför jag har en blogg. Jag tror inte att jag ska bli den nya blondonbella eller kissie, jag vill skriva år mig själv.
Sen så har det ju blivit så otroligt tråkigt när min kamera blev snodd. Nu kan jag liksom inte ta bilder på samma sätt osv..Hur bra är min kamera på datorn liksom? Man ser ju bara ut som en skit i den!
Nu ska jag i alla fall vila mig lite till, har ändå sovit till ett idag, men jag har så fruktansvärt ont i magen att jag håller på att dö! Jag hoppas min älskling ska ta hand om mig lite, thihi :)
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötnos :) kolla in min blogg <3

2009-08-17 @ 18:08:50
URL: http://thelifeaboutgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0