Svart

Jag sitter nu och väntar på att mitt tunna lager med brun utan sol ska torka..Ja, jag hade planerat att smörja in mig med det men när jag sen skulle börja så såg jag att jag inte hade så mycket kvar. Men det löste sig, tog bara överkroppen :)
Idag så fixade jag mina naglar också :) Jag vet egentligen inte vad jag tycker om dom, är dom snygga eller inte? Antingen ser dom för jävliga ut eller så är dom heta. Min älskling tyckte i alla fall att dom var heta och det är väl huvudsaken? Jag gjorde väldigt långa den här gången, såhär långa har jag aldrig haft! Jag la ett lager med gele också så att dom ska hålla bättre. Färgen? Svarta! MM, det blev svarta långa naglar med strass stenar på . Syndigt eller ;) ?

Nåväl.. idag så åkte min sötaste pojkvän i världen hem till sig för att gå på en kurs. tråkigt nog så kommer han inte tillbaka hem till mig försen på torsdag eftersom jag ska gå ut och festa imorn med Sandra :) Ska bli riktigt kul, men såklart är det jobbigt att vara borta från min älskade. Men jag ska försöka att överleva och ha skit kul ute med Sandra!
Jag ska ev. ha på mig min snygga nya klänning som jag köpte. Jag har sytt och sytt för att den ska passa mig som en smäck. Jag köpte nämligen en 36:a och den var alldeles förstor överallt förutom vid tuttarna (där allt alltid ska sitta så jäkla tajt!) Så nu har jag sytt in klänningen på alla tänkbara ställen och så har jag sytt upp den ganska mycket så att det har blivit en liten coctail klänning :) Asfin.

Imorn tänkte jag faktiskt ställa klockan så att jag kommer upp i tid, tänkte åka och köpa ett par inlägg till mina high heels! Jag har 36 i alla mina skor och nu börjar dom flesta kännas så stora! Jag har bara använt mina bruna heels en gång och nu när jag ska försöka gå med dom så tappar jag dom, och speciellt i hälen! Dom glappar liksom. Så jag tänkte köpa hälgrepp eller va det heter :P Ska försöka hitta en kräm från Lumene som jag vill ha och behöver också.
Så ska jag försöka få med mig lillbrorsan också ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Paris Hilton! :)

<3

Kommentarer
Postat av: Erica

fin blogg :D

2009-08-05 @ 17:50:50
URL: http://smissie.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin kväll :)

2009-08-05 @ 22:31:54
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0