Mys

Nu sitter jag en stund framför datorn och kollar runt lite. Jag har faktiskt varit väldigt duktig idag. Jag har sökt lite jobb :)
Jag har äntligen fixat mitt personliga brev och mitt CV nu så att jag har en del utprintat så jag kan gå på stan och lämna. Tänkte ta en hel dag här snart och bara gå runt och lämna en massa CV, ska jag vara ärlig så längtar jag tills att få jobba. Visst, nu är det ju ändå rätt lyx att bara gå runt och driva hemma och mysa med min älskling, men vad ska jag göra nu när skolan sätter igång? Jag har liksom ingen lust att bara vara hemma då. Plus att jag känner att mina pengar börjar tryta, visst jag klarar mig, men jag vill få nya pengar hela tiden ;)
Så just nu är jag faktiskt öppen för förslag på jobb, jag har till och med tänkt på att söka inom restaurangbranschen, och det hade jag ALDRIG tänkt att göra förut. Men jobb som jobb, pengar som pengar you know! ;)

Juste, vad var det som jag skulle göra på fredag tro?
Eftersom att jag och min älskling firar 3 år så hade vi tänkt att göra något romantiskt. VI bestämde oss för att boka ett fint hotellrum på ett hotell inne i stan. Ni vet, gå ut och käka, ta några öl och sen in på rummet och mysa? Grr, hur mysigt låter inte det?? Vi kommer nog att fira vår 3 årsdag med att mysa GALET <3

Sitter faktiskt helt ärligt och väntar på att Navy CIS ska börja klockan 23. Jag och darling är fan besatta i det programet, det är så grymt bra! Vi har suttit och kollat på det nu varje kväll, med massa snacks och bara myst. Helt underbart.

Nu ska jag faktisk göra lite mer nytta, jag ska fixa ihop mina papper och checka min kalender och boka in lite datum för viktiga saker. (Ja, fast jag är arbetslös så har jag en del viktiga saker för mig här i livet ;)
Skål på fredag, baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0