VARFÖR?

Nu sitter jag och checkar runt lite på internet, ni vet lite bloggar, kläder, hår osv...
Känner mig faktiskt ganska sliten, fast att jag somnade efter middan och sov till halv nio. Så antagligen blir det svårt att sova inatt... igen. Skulle ju ha åkt in till stan idag för att lämna in CV och så, men eftersom jag somnade runt 5 inatt så vaknade jag inte försen halv två och då orkade jag verkligen inte åka in.
Det ända jag har gjort idag är att jag följde med min familj och handlade :)

Imorn bitti så ska jag faktiskt upp tidigt. Jag ska vara i min lillebrorsas skola halv nio för att jag ska prata med rektorn där. Tänkte lämna mitt CV och visa upp mig ifall dom behöver någon vikarie eller liknande. Jag har ju ändå haft min APU inom skolan som lärar och elev assistent.

Jag hoppas verkligen att mitt hår kommer imorn på posten också! Jag vill verkligen ha det så fort som möjligt så att jag vet att det är en bra färg. Annars så får jag ju skicka tillbaka allt och det blir så krångligt. Tänkte passa på att åka förbi håräffären på torsdag innan jag möter älsklingen, tråkigt bara att jag kommer ha en massa packing med mig! Gahh.h Nej för jag vill nämligen ha snyggt hår på lördag, då jag ska vara lite värdinna....Mer om det sen, jag behöver ju ha lite tips från er ;) 

Imorn så kommer min underbara sötnos hem till mig. Det blir lite jobbigt ibland eftersom vi bor på varsin sida av stan, det tar lång tid att åka till varandra. Så ibland så sover vi ensamma men oftast planerar vi det så att vi antingen är hemma hos han eller hos mig. Själv vill jag alltid vara hos honom minst en vecka eftersom jag hatar att åka fram och tillbaka. Men det är skit jobbigt med all packning! Ni kan ju tänka er själva hur mycket packning det blir!!?!

Just nu sitter jag också och tänker på varför jag alltid ska äta. Jag måste nog äta väldigt mycket för min ålder och för att vara tjej. Jag är ju ändå inte så himla stor av mig, jag är väl mitt i mellan? (Jag kan inte se hur jag själv ser ut, de flesta tycker jag är ganska liten, men det säger dom säkert bara för att vara snälla!)
Men om man har ett bmi på runt 19, hur fan kan man äta så mycket som jag gör? En vanlig dag för mig:
Frukost/lunch: En portion mat eller typ två mackor.
Mellanmål: Typ nått snacks
Middag: En portion
Kväll: Antingen dipp mer grönsaker eller chips eller typ två mackor

Ni ser hur mkt jag äter, så sjukt. Är det normalt?? Berätta gärna för mig hur mycket ni får i er, bara så jag får en uppfattning.

Nej, nu ska jag försöka tänka på nått annat, kolla lite tv och mysa med min kisse :)
God natt på er <3

Visst är han fin? <3

Mys<3

Kommentarer
Postat av: Millan

Men Sophia, så som du skrev att du åt är ju helt normalt!! de flest äter nog ännu mer än så.. du har inget att oroa dig för lilla gumman! ;) <3

2009-08-20 @ 11:38:54
URL: http://thesuperwoman.blogg.se/
Postat av: Millan

ojj, jag råkade visst skicka från annas blogg :D hennes namn råkade nog ploppa upp i bloggadressen! sorry! men de ståt att de e postat av Millan så du fattar nog :) puss <3

2009-08-20 @ 11:41:36
Postat av: Millan

herreguud! jag stavar som en kråka! :D

2009-08-20 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0