Vilken natt!

Hej alla mina kära bloggläsare! :)
Hoppas ni har haft en skön helg, det har i alla fall jag haft.
Igår så blev det faktiskt utgång för min del, älsklingen valde att stanna hemma..(ville ladda upp för kryssningen?) Så jag drack lite vodka och cola hemma och sen så mötte jag upp Sabina och Robin på tåget! Vi började att sätta oss på en lite pub, ganska mysig. Tina och hennes syster kom också förbi och vi satt och snackade! Vi satt där tills klockan var redan halv ett, sen så drog vi vidare till en nattklubb. Ja, där var vi väl typ till tre, eller nått? Sen så helt plötsligt kom vi på att vi inte kom hem, så vi drog på en efterfest med taxi. Där satt vi och bara chillade, eller ja, jag låg med täcke i soffan och var fett trött.
Men i alla fall, vi valde att ta det första tåget hem (?) och det gjorde vi också.. Vilken tid var man hemma då? Jo, klockan 6 på morgonen! Åhh fan vad trött jag var när jag kom hem! Fylleåt lite kött och en potatis, haha! Ett måste liksom...
Sen så somnade jag och vaknade igen vid tio för att gå upp, eftersom älsklingen skulle åka iväg. Ja, jag är faktiskt rätt sliten. Men det är bara ladda på nytt, imorn är det ju kryssning för fan!

Min älskling åkte ju på kryssning idag med sina polare, hade egentligen velat följt med, men hans kompisar ville inte det, haha! Så han kommer att vara borta i två nätter nu, kommer sakna han :( Men då kommer vi komma hem samma dag eftersom att jag bara åker på en 24 timmars kryssning.

Har lite grann att göra idag, men jag är fett seg. Sitter just nu med magen full med tacos också...Phuhw.
Men jag måste checka lite vad man ska ha med sig för kläder så slipper man fixa det imorn. Måste också smörja in mig med b.u.s och så...Städa rummet kanske skulle vara bra också....USCH.

Aja, nu ska jag nog gå ut och röka min sista cigg på balkongen, ska hålla mig sen tills imorn! :)

Puss <3 

Jag igår innan jag skulle dra ut...Provade mittbena, passar jag i det ?


Kommentarer
Postat av: marie

Ja :)

2009-09-10 @ 18:06:08
URL: http://mayie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0