YES

Nu sitter jag hemma min älskling och tänkte passa på att uppdatera lite :)
Jo, senast jag skrev så skulle jag precis ta ett bad och försöka få tag på Sabina. Jag lyckades äntligen att få tag på henne sen, och då kände jag att jag ville komma över. Så en halv timme senare så skjutsade pappa mig till henne och vi satt och käkade dipp och grösaker och bara pratade av oss. Hon behövde nog det! Jag tyckte i alla fall att det var jätte trevligt fast omständigheterna. :)

Jag kom hem igår ganska sent och då hade min sötnos redan hunnit hem till mig, haha. Vi gjorde verkligen inget speciellt förutom att mysa, mysa och mysa. Vi tog ett varmt och mysigt bad också!
Imorse gick jag upp vid halv tolv och började packa ihop lite grejer, eftersom jag skulle hem till Felix idag. Jag gjorde mig iordning väldigt snabbt och satte på mig väldigt enkla kläder! Har kännt mig väldigt ofräsch de senaste dagarna eftersom jag varken haft snygga kläder på mig, eller smink. Men det är nog skönt för min hud att vila lite :)
Tog även bort naglarna igår för att jag ville att dom skulle få vila, och HERREGUD hur dom ser ut! Dom är fan helt sönder och jätte tunna så att dom gör ont att stöta till! :( Usch. Men jag ska låta dom vila nu ialla fall minst till på måndag!

Vet ni vad som händer på måndag då?
Jo, jag ska dra på kryssning med Sabina och Tina! Åhh ska bli så jäkla skoj! Hoppas bara det blir röj på båten ;)
Vi tyckte allihopa att det skulle vara skönt att komma bort en stund, och vi kommer ju till och med bort från Sverige ! Haha.
Frågan är bara vad man ska ha på sig? Jaja, det löser sig nog.

Nu ska jag väcka min sötnos eftersom jag såg nu att han har somnat! Haha.
PUSS<3
Sabina och jag!

Party på måndag! Och med TINA såklart! Klockrent ;)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Fin blogg :)

2009-08-27 @ 20:29:42
URL: http://pontusingeby.se
Postat av: jasmine

KOLLA IN MIN BLOGG :D

2009-08-27 @ 21:31:52
URL: http://jaaasminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0