Bara för att jag inte har något annat för mig!

Brukar du...
...peta dig i näsan? Ja, precis som alla andra! så försök inte ;)
...titta på dig själv i spegeln? Så ofta jag kan !
...gnälla? Jadå, varje dag.
...skrika? Ibland
...sova? Ja, men helst inte på natten!
...ha ångest? Varje dag
...skada dig själv med flit? Har gjort det förut tyvärr.
...ta mediciner som du inte borde ta? Back in the days, tråkigt nog
...vilja dö? Nej, jag tycker om mitt liv
...drömma mardrömmar? Väldigt ofta
...drömma sexdrömmar? Nej, jag lever ut dom istället ;)
...ta droger? Nope
...försöka vara annorlunda? Jag behöver inte försöka!
...klä dig i svart? Ofta, det är ju en riktig het färg.
...gå till kyrkan? Nej, vad ska man göra där?
...gå i skolan? Nej, har ju faktiskt tagit studenten och nu är man arbetslös...
...röka? Ja
...ha sex? Det är väl klart! J
...ljuga? Har hänt...
...hata folk? Hata vet jag inte, vi kan väl säga ogilla?
...lita på folk?  Man kan inte lita på många människor...

Vem...
...saknar du? Folk som inte finns i min närhet
...vill du döda? Vill inte döda någon faktiskt...
...rörde dig sist? Min älskling
...vill du slå? Pantade människor skulle behöva en snyting!
...kysste dig sist? Hah, min pojkvän :D
...vill du kittla? Min lillebror! Han dör ju nästan , hehe..
...kramade du sist? Felix
...vill du prata med? Felix och min mamma
...skrek du på sist? Tror det var Felix...
...vill du vara som? Jag vill vara den perfektaste människan i världen....
...sårade dig sist? Har ingen aning om jag sårat någon, hoppas inte L
...vill du bli galet full med? Haha, min Felix såklart! Ska man köra en vinare nu eller? ;)
...gjorde dig riktigt glad senast: Mina vänner
...fick du sms från senast: Jenni
...ringde dig senast? Matti
...är snyggast på jorden? Nicole Richie (offentlig) annars är det min älskling! Grr..

Har du...
...för många vänner? Kan man ha för många vänner?
...förföljelsemani? Någon gång kan det hända.
...tvångstankar? Ja det har jag.
...någon annan psykisk sjukdom? Vet inte om det är en psykisk sjukdom men nåt är väl fel med mig :P
...någon fysisk sjukdom? Nej
...någon skada: Ja, verklighetsuppfattningen är inte rätt.
...färgat håret? Många gånger!
...brutit några ben? Nej
...några piercings? Två i öronen, men räknas det? Annars tycker jag piercingar inte är fint
...egen dator? Ja!
...bra självförtroende? Absolut inte
...kysst någon? Ja
...sagt jag älskar dig till någon idag? Ja, till mitt hjärtegull!
...bjudit ut någon? Nej
...varit kär? Ja
...dumpat någon? Kommer faktiskt inte ihåg! Tror fan inte det...
...stulit någonting: Ja, och jag har fortfarande ångest för det haha! Värdet var väl 25 kr... haha
...lämnat landet? Många gånger!
...tuttat eld på nått? Min cigg
...gjort något olagligt? Ganska ofta faktiskt.. haha

Hur...

...går du? Framåt för det mesta
...svarar du i telefonen? Beror på vem som ringer!
...fördriver du tiden? Sitter vid datorn eller käkar!
...mycket pengar har du? Haha, just nu några tusen, herregud..
...tjänar du pengar? Vara snäll...
...ofta diskar du? Lägger allt i diskmaskinen ;)
...ofta städar du? När jag verkligen måste!
...många stör du dig på: Många, många...
...Ofta träffar du din familj? Nästan varje dag.. delar av den dvs

Tror du...

...att du kommer bli något? Är jag inte redan något?
...på gud? Nej
...på rymdvarelser? Tveksamt faktiskt!
...att folk tycker om dig? Jag hoppas verkligen, men jag tror det.
...på ett liv efter detta? Usch, tänker inte så djupt..
...att fiskar kan tänka? Ehh, säkert. Därför äter jag dom inte ;)
...att du kommer leva länge? Jag vet inte, jag vill inte bli för gammal heller!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härlig blogg! Väldigt intressant :D

2010-01-08 @ 03:57:27
URL: http://rebeckabengtson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul lista, ska med göra den :)

2010-01-15 @ 23:46:10
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0