******

Nu har jag inte orkat skrivit i bloggen på ett tag igen, haha ;)
Jag har haft mycket att göra men ändå inte...?
Aja, idag är det måndags tråk. Jag bara hatar början av alla veckor, tänka sig, fast att jag inte jobbar! Usch.
Alldeles snart så ska jag ta bussen ner till centrum, vänta en stund på min älskling och sen så ska vi fortsätta hem till hans pappa som fyller år idag!

Jag kan ju säga att jag inte alls känner mig på topp idag, är sjukt trött och sliten och känner mig lite sjuk. Skulle egentligen bara vilja ligga i soffan och kolla på tv för mig själv och smälla i mig massa godis och grejer så jag blir fet. Men tyvärr så måste jag egentligen börja tänka på vad jag äter! Banta? Fan jag vill inte!!

Annars så ska jag verkligen göra NADA, men imorn blir det väl lite mer fart då jag måste åka in tll stan och göra lite ärenden.. bland annat köpa julklappar! Herregud..
Aja, vi hörs!
<3

Min bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0