Färgat hår!

Åhh vad jag blev galen när jag såg vad som hade hänt med håret! Jag blonderade min utväxt som inte jag har gjort på hundra år och sen när jag tvättat ur det och lagt lite olika balsam, inpackning och hårskydd så ställer jag mig framför spegeln och ser att jag har en stor typ svart fläck bak på huvudet! ÅHH herregud säger jag bara. Sprang in till mamma och hon gav mig rådet att jag ska försöka få ihop lite färg som finns kvar från burken och lägga in på fläcken.. men tråkigt nog fanns det inte så mycket i burken kvar... så jag klippte upp hela skiten och försökte verkligen få tag på varenda droppe, hah! Så nu sitter jag med blondering igen på fläcken och så hoppas vi att det blir bra. I värsta fall får jag sätta upp håret imorn i en hög toffs och köpa en ny blekning och lägga på :) Så på något sätt ordnar det sig väl!? ;)

Ska försöka hinna smörja in mig ikväll också, får se hur det går. Så måste jag packa en massa ikväll också eftersom jag åker imorn till sötnosen och är borta över helgen... Usch vad jag hatar att packa och typ bo i en resväska.. men men, vad gör man inte för kärleken? <3

Hämtade ut ett paket från nelly.com idag! Klicade hem en snygg silver-paljett-väst som var as snygg! Och även ett par skor också som jag ska få i julklapp av sötnosen bland annat..
Dock så var jag tvungen att skicka tillbaka dom, jg hade beställt storlek 36 men ena skon var verkligen jätte förstor för mig så jag tror den var en 37:a... fast att det stod 36 på båda? Skumt, men jag hoppas jag får tillbaka två lika stora skor i alla fall :D

Bloggar senare så får ni se min snygga paljettväst och skorna, kanske ev. se håret också! Annars får ni se det imorn :)
Hörs!

Hittade en bild på mig när jag inte hade något löshår och uppsatt i toffs! Shit vad långt det ser ut, visst? ;)

Kommentarer
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga exakt VAD DU VILL och jag lovar att svara så ärligt jag kan! Bra va? KÖR HÅRT! Hugs :-)

2009-12-13 @ 12:31:59
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: ellie

du är sämst på att uppdatera din blogg!!

och svar till "grannens hund" neeej det är inte hennes läppar som är på bloggen!!

2009-12-14 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0