HAHA

Jag brukar aldrig få några elaka eller negativa kommentarer i min blogg, men nu såg jag att jag hade fått en...ja, negativ kommentar?
Nån "ellie" tyckte visst att jag var sämst på att uppdatera, så bara för lilla hennes skull så ska jag ta upp bloggandet igen. Hade ingen anning om att det fanns folk som slaviskt kollar min lilla blogg varje dag? Haha, så varför inte uppdatera bättre nu då? Tack "ellie", hoppas du fortsätter läsa min söta blogg ;)

Aja, just nu sitter jag i alla fall i sängen med datorn och tvn, min bästa vän, är ju också på som vanligt. Min söta älskling ligger här intill och då och då måste jag slå till honom för att han nästan sparkar ner min data :P
Just nu är jag jävligt pigg, som vanligt och är rastlös som fan. Läser lite olika bloggar och lite annat skoj! Imorn så måste jag åka iväg för ett ärende, annars så har jag ingenting att göra.

Nu när jag ändå tog upp bästa vän, min älskade vän Sabina och jag har bestämt att träffas på onsdag. Äntligen så har hon tid med mig, hihi (skämt å sido). Vi ska ha en myskväll med mat och vin och så ska vi nog gå ut en sväng på stan! Hoppas det kommer bli jättemysigt, för jag har verkligen saknat henne <3

Nej, nu ska jag fan göra nån nytta! Jag tänkte faktiskt fixa i ordning mina naglar nu. Jag har ju haft mina gelenaglar som jag gjorde på salongen, men dom lossnade och kändes inte så fräscha. Så nu gör jag egna hemma som har funkat för mig annars! Lägger bara på ett lager gele på allt så är det fixas, (ja, tippar och skit först).

Vi hörs imorn, för nu ska jag ju blogga på riktigt ;)
PUSS på min läsare!


Sabina och jag för... 1-2 år sen? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0