Kan inte

Fan jag kan verkligen inte sova! Vet inte varför, ligger och tänker på en massa saker hela tiden. Känns som om allt som händer i mitt liv bara snurrar runt runt i huvet och jag kan inte slappna av.
Jag är lite nervös för imorn också! Varför fattar jag inte!

Jag ska ju äntligen till kliniken imorn och fylla på mina läppar!
Det jag tror att jag är nervös för är nog att jag ska prova ett nytt medel, alltså nu ska jag spruta in juvederm istället för restylane lipp. Sen så ska en annan kvinna utföra det och då blir man ju också lite orolig.. Haha.
Men jag hoppas det går bra och att jag inte blir lika svullen som förra gången...OMG ni skulle (inte) sett!
Så sjalen åker med imorn så jag kan täcka läppen tills jag kommer hem :)
Nej, nu ska jag sätta på family guy på datorn och ligga i sängen brevid min älskling! Hoppas jag kan somna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0