MAT

Just nu sitter jag i köket och håller på och fixar med maten :) Väntar på att potatisen kokar och så ska jag steka köttbullar och göra sås och grejer! Vilken glamourös middag va? ;) Nej, men ibland kan riktig husmanskost vara riktigt gott!
Börjar känna mig hungrig nu eftersom jag käkat två äggmackor idag.. och några godisar.. fy på mig haha!
Ikväll så ska jag bara ta det lungt, måste smörja in mig bara och packa tills imorn.
Ska ju hem till Sabina då plus att dan efter så åker jag direkt hem till älsklingen, så jag måste ju ha med mig litegrann!

Jag har hunnit fixa mina naglar idag också. Blev ganska läcker färg så nu känner man sig lite fräschare igen.
Bloggar mer senare för nu måste jag fortsätta med middan!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0