Vett

Nu ligger jag i sängen, proppmätt och seg. Smällde ju i mig en sliskig toast som jag verkligen älskar!
Som vanligt för mig så blir jag alltid as hungrig på kvällen, runt 22. Jag kan verkligen inte "stå emot" då och det är rätt jobbigt. Man säger ju att det värsta är att äta på kvällen för det är typ då man sover sämre och blir fet. Men vad ska jag göra då? Jag hatar att gå och lägga mig hungrig och då sover jag definitivt inte bättre! Så det där med bättre sovande tror jag bara är en myt, men det att man blir fet då? Jag har liksom alltid varit en sån person som vill äta på kvällen, men inte har jag blivit fet under åren.. så det kanske också är bullshit? Eller, vad tror ni?
Jag tror också det handlar om att man blir hungrig på kvällen för att man kanske inte har ätit tillräckligt under dagen. Men det stämmer ju inte heller på mig! Jag käkar alltid lunch, lite mellanmål, och middag! Så vad är det för fel på mig? :P
Är det fler än mig som äter en extra mål på kvällen?

Nog om mat! :)
Har för en timme sen sett en film med min styvpappa, Flickan som lekte med elden, ni vet? Jag tyckte faktiskt den var ganska bra! Så nu måste jag se den nyaste också, så man har sett alla filmerna ;)

Som sagt, skulle packa ikväll men orkar verkligen inte det! Jag gör det imorn helt enkelt, direkt när jag vaknar. Måste hitta något som jag kan ha på mig om jag och Sabina drar ut, är så jävla trött på mina kläder! Kanske köra på min nya paljettväst? Kanske lite för party? Nåväl vi får se.

Det här är den västen jag köpte för några dagar sen. Har inte hunnit tagit kort med min brors kamera!

Sitter och funderar på hur jag ska få bort en jobbig grej som jag har fått på hakan. Det har flagnat jätte mycket och är lite skorpigt. Låter värre än vad det är, men det gör ont! När man har rengjort det med lite vatten så är det ju okej och det syns inget, men när man lägger på make up så ser man det. Alltså man ser att jag flagnar på hakan... hur sjukt låter inte det? Och jag vet en sak som ni säkert tänker på.. haha det är inte herpes ;)
Men men, man kan faktiskt få så som biverkningar när man gjort läppförstoring konstigt nog. Det konstiga är att det är under läppen... haha.

Jag har i alla fall hunnit med att smörja in mig med bus idag! Har köpt en annan as bra kräm som är bättre än den från åhlens! Tråkigt nog kostar den dubbelt så mycket men det går inte åt lika mycket :) Perfekt!
Tänkte hinna med att slänga in ett inlägg om just brun utan sol och det bästa sättet att appliccera den. Tips och trix som verkligen funkar! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0