090203

Idag hade jag prov i skolan! Åhh jag hade värsta ångesten igår för det. Jag gjorde mitt bästa idag i alla fall och jag hoppas det räcker :)

Jag gick nyss in på en jättefin blogg, och så kunde man tävla om en skit snygg tröja! Kunde tyvärr inte kopiera bilden, men här är bloggen: www.sandrakarin.blogg.se  Gå in och kika :)

Just nu sitter jag och luktar brun utan sol.. ja jag vet inte om det är en god lukt eller bara lite konstig?! :P Om någon av er har ett bra tips på en brun utan sol för ett bra pris, så kommentera!! Hade tänkt att vara lite brunare till helgen, alltid snyggt. Så jag hoppas verkligen att det inte kommer att bli så flammigt, I HATE THAT!

Snart tänkte jag jobba lite med samhäll, måste egentligen plugga historia också men jag kom på att jag verkligen inte kan göra det imorn. Jag har varit med på en lektion liksom!  Men samhäll kan jag jobba lite med, den ska vara inlämnat på fredag!

Imorn så åker jag till älsklingen! Äntligen. Det ska bli skönt att få mysa, hihi!
Jag funderar på att också anordna en tävling på bloggen, vad skulle ni vilja vinna?

PUSSAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0